Liity jäseneksi!

Liity Espoon parhaaseen ratsastusseuraan!

#parhaassaseurassa

Lounais-Espoon Ratsastajat ry (L-ER) on Suomen Ratsastajainliiton (SRL) jäsenseura. L-ER:n ja SRL:n jäsenenä saat jäsenetuna alennusta Espoonlahden ratsastuskoulun kausikorteista, tapaturmavakuutuksen, sähköisen jäsenkortin ja Hippos-lehden, joka ilmestyy noin 8 kertaa vuodessa. Lisäksi voit osallistua mm. seuramme kilpailuihin, valmennuksiin, kerhoihin, juhliin ja merkkisuorituksiin. Seurassamme pääset osallistumaan toimintaan haluamallasi tavalla!

SRL vakuuttaa jäsenensä Pohjola Vakuutuksen tapaturmavakuutuksella. Voit myös ottaa vapaaehtoisen lisävakuutuksen. Lisätietoa vakuutuksesta, ratsastusseuran jäsenyydestä ja siihen liittyvistä eduista löydät osoitteesta www.ratsastus.fi.

Seuramme jäsenillä, alumneilla tai muuten seuran toiminnasta kiinnostuneilla on käytössä 'L-ER:n jäsenryhmä' Facebookissa. Siellä voit keskustella hevosiin ja ratsastukseen liittyvistä aiheista, kysyä vinkkejä ja ideoita tai vaikkapa seuraa suunnittelemallesi ratsastusreissulle! Käy liittymässä ryhmään ja pääset tutustumaan muihin huippuihin Le-rriläisiin!

Vuosi 2024

Lounais-Espoon Ratsastajat ry:n jäsenmaksu vuodelle 2024 on senioreille 66 €, junioreille 59 € (vuonna 2005 tai myöhemmin syntyneet), perhejäsen seniorille 33 € ja perhejäsen juniorille 29,50 €  sekä kannatusjäsenille 10 € (seniori ja juniori).

Jäsenlaskut viime vuonna jäseninä olleille postitetaan tammikuussa viikolla 3 ja uudet jäsenet voivat liittyä liittymislomakkeen kautta. Lasku uusille jäsenille toimitetaan postitse muutaman viikon kuluessa liittämisestä.

Tiettyyn päivämäärään (kirjeessä merkitty) mennessä jäsenmaksunsa maksaneet saavat vuoden ensimmäisen Hippoksen. Olethan ottanut käyttöösi Jäsenhuoneen? Jäsenhuoneessa voit maksaa jäsenmaksusi, päivittää esimerkiksi yhteystietojasi ja lukea vanhoja Hippos-lehtiä.

Liittyminen

Lounais-Espoon Ratsastajat ry tarjoaa erilaisia jäsenyysvaihtoehtoja: täysjäsen (juniori/seniori), perhejäsen (juniori/seniori) ja kannatusjäsen (juniori/seniori).

• Täysjäsen saa kaikki Suomen Ratsastajainliiton tarjoamat jäsenedut.
  • Perhejäseneksi voit liittyä, jos seuramme jäsenenä on jo samassa taloudessa asuvia täysjäseniä, haluat jäsenyyden edullisemmin ja talouteenne riittää esimerkiksi vain yksi Hippos-lehti. Perhejäsenen edut ovat muuten samat kuin täysjäsenellä, mutta hän ei saa Hippos-lehteä eikä hänelle esimerkiksi voida myöntää kansallista A- tai B-kilpailulupaa. Perhejäsenen tulee kuulua samaan seuraan kuin täysjäsenen. HUOM! Jos perheenjäseneen linkitetty täysjäsen lopettaa jäsenyytensä, korotetaan perhejäsen täysjäseneksi. Tämä näkyy jäsenmaksun nousuna.
  • Kannatusjäsenenä tuet L-ER:n toimintaa ja pääset osallistumaan esimerkiksi seuran tapahtumiin ja yhteisiin retkiimme, mutta et saa käyttöösi SRL:n tarjoamia jäsenetuja. Tämä jäsenyys sopii esimerkiksi ratsastavan lapsen vanhemmille tai tukijoukoille!

Jäsenmaksuja ei makseta Espoonlahden ratsastuskoulun kausikortin yhteydessä tai L-ER:n tilille. Laskun voit maksaa  sähköisesti Jäsenhuoneessa tai odottaa rauhassa, että kotiin saapuu paperinen lasku.

Kilpailijoille: Kilpailijat voivat edustaa vain yhtä seuraa vuoden aikana. Mikäli vanha seuraa on jo edustettu kilpailussa kuluvana vuonna, sama seura pysyy kilpailijan edustusseurana vuoden loppuun asti.

Täytä lomakkeen tiedot ja valitse oikea seura sekä jäsenlaji. Liittäminen jäsenrekisteriin tapahtuu 7 vuorokauden kuluessa. Odotathan siis rauhassa, vastaamme teille heti, kun liittäminen on tehty. Jos liittymisellä on kiire, ole yhteydessä seuran jäsensihteeriin.

Suomen Ratsastajainliiton jäsenrekisteri Sensen tietosuojaseloste:

Yhteystiedot

Seuran jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä pyydämme sinua ottamaan yhteyttä sähköpostitse jäsensihteeri Elsa Juutiseen, elsa.juutinen@gmail.com (saat vastauksen viestiisi 7 vuorokauden kuluessa). Muissa seura-asioissa sinua auttavat puheenjohtaja Mette Jensen ja sihteeri Jonna Pelanti (puh. 050 370 6110).