Edustustehtävät

Lounais-Espoon ratsastajat ry, edustustehtävävalinnat (esim. joukkue-SM, aluejoukkuemestaruus)

Valintaperusteet päättää Lounais-Espoon ratsastajat ry:n hallitus vuosittain. Valintaperusteet julkaistaan vuoden alussa.

Valintaperusteet:

Esteratsastus:

Joukkue-SM -kilpailu:

Joukkue-SM käydään tasolla 120-130.

Aluejoukkumestaruus:

Aluejoukkuemestaruus käydään tasolla 100 (ponit), 110 (hevoset)

Hallijoukkuemestaruus:

Hallijoukkuemestaruus käydään tasolla 110 cm

Lounais-Espoon ratsastajat pyrkii lähettämään joukkueet kaikkiin yllämainittuihin mestaruuskilpailuihin. Edustustehtävistä kiinnostuneita ratsastajia pyydetään ilmoittautumaan hallitukselle. Joukkueet muodostetaan hakuun vastanneista ratsukoista. Haku on avoin kaikille Lounais-Espoon ratsastajien jäsenille. Vaatimuksena on kilpailun tasoon riittävä kilpailulupa. Joukkueisiin kuuluu 3-4 ratsukkoa, enintään kaksi ratsukkoa per taso. Mikäli hakijoita on enemmän kuin joukkueeseen mahtuu, tehdään valinnat ratsukon kuluvan kauden kilpailutulosten perusteella. Eduksi katsotaan osallistuminen seuran toimintaan.

Lounais-Espoon ratsastajat ry. korvaa joukkueen kunkin ratsukon (ei vararatsukoiden) ilmoittautumis- ja lähtömaksut. Joukkueen jäsenet saavat seuralta käyttöönsä kilpailun ajaksi edustushuovan, jos sellaisia seuralla on.