Retki Tampereen Hevosmessuille

3.4.2016

Seura järjestää jälleen retken Tampereen Hevosmessuille Su 3.4. Lähtö Espoonlahden ratsastuskoululta tilausbussilla klo 8, paluu tallille n. 18.

Hinta L-ERrin jäseniltä 25€ (sisältää matkat+retkieväät)

Pääsylippu messuille 8€ L-ERrin jäsenille. Lipun voi ostaa ennakkoon netistä

Perhealennus 10€ (Jos aikuinen+lapsi samasta perheestä retkelle, niin hinta yht. 40€)

Kaikilla alle 15-vuotiailla oltava mukana vanhempien allekirjoittama lupalappu. 12 vuotta ja sitä nuoremmilla oltava mukana oma nimetty huoltaja. Matkustuslupa-asiakirja palautettava viimeistään bussissa Saaralle.

Sitovat ilmottautumiset 26.3 mennessä. Toimiston seinällä olevaan listaan! Retki järjestetään, jos osallistujia vähintään 20.

Retkimaksun 25€, voi maksaa ennakkoon pankkiin (Lounais-Espoon Rasastajat Nordea 229118-5383) tai bussissa käteisellä(varaa tasaraha).

Huom! Muista että jäsenkortti täytyy olla mukana!

Sunnuntain messuohjelma täältä

Liitteet