LER goes Horse Show -lipputilaus on alkanut!

9.9.2019

LER goes Helsinki Horse Show! Lähdetään yhdessä katsomaan huippuratsastusta perjantain iltanäytökseen klo 14 alkaen. Osallistumme HIHSin hyvässä seurassa -kampanjaan, jossa saa 20% alennusta lipuista ja pistämme vielä paremmaksi ja alennamme perjantain iltalipun hinnan 35 euroon (norm 59.90-69.90). Lähde siis parhaassa porukassa katsomaan maailman huippuja avajaisnäytökseen! Ilmoittautumislista tulossa! Tämä erikoistarjous vain LERriläisille!

Saat myös muista lipuista perjantain avajaisnäytöksestä alkaen 20% alennusta, eli voit kerätä oman porukan johonkin muuhunkin näytökseen (esim GP, World Cup, kouluratsastus). Tämä alennus voimassa myös muille kuin LERriläisille! Huomioi kuitenkin, että alennus ei koske alimman hintakategorian lippua 16,50 € (fani, lastenlippu 3-9 v. ja Lasten Matinean nuoriso- ja lastenlippu) eikä yhdistelmälippuja (kokopäivä, kimppa).

Voit tilata lippusi linkistä https://helsinkihorseshow.datalatu.fi/. Käytä kampanjakoodia ZBBQH3. Huomioi, että linkissä on hinnat, joissa 20 % alennus, mutta yhteiseen perjantain avajaisnäytökseen sponsoroimme seuran jäsenille vielä lisäalen ja lipun hinnaksi jää vain 35 euroa! 20 % alennus on käytössä myös muille kuin lerriläisille, joten jos haluat tilata kauttamme liput vaikket kuuluisi Lounais-Espoon ratsastajiin on se täysin ok! Jos tarvitset apua, laita viestiä tai soita Jonnalle (050 3706110). Pidämme lipputilauksen auki muutaman viikon ajan 29.9. saakka, tämän jälkeen keräämme maksut ja liput toimitetaan myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana.

HUOM! Jos et halua tilata linkin kautta, voit tehdä tilauksesi myös tallin seinällä olevaan listaan!