Lounais-Espoon ratsastajat täytti 40 vuotta!

10.11.2018

L-ERrin 40-vuotista matkaa juhlittiin 10.11.2018 seniorien iltajuhlassa Hanasaaressa. Entisiä ja nykyisiä jäseniä kaikilta seuran vuosikymmeniltä pääsi paikanpäälle yli 100. Mukana menossa mm seuran koko historian kaikki puheenjohtajat!

Saimme nauttia loistavan seuran lisäksi hyvästä ruuasta, musiikista sekä puheista. Illan aikana yksi tärkeimmiksi nousseista teemoista oli seuran ja yhteisön merkitys ihmisten elämässä, kuinka tärkeä ja merkityksellinen se oma porukka ja siihen kuuluminen on. Talliympäristössä alkaa elämänpituisia ystävyyssuhteita jotka kantavat läpi vuosikymmenten.

Voimme olla ylpeitä siitä millaisen seuran me kaikki entiset ja nykyiset L-ERriläiset olemme rakentaneet! Suuret kiitokset kaikille teille, sekä tietysti kaikille juhlahumuun osallistuneille!

Lue lisäksi juttu Suomen Ratsastajainliiton sivulta!