Hyvässä seurassa HIHSiin!

20.9.2018

Suomen Ratsastajainliitto tarjoaa jälleen yhdessä Helsinki International Horse Shown kanssa ratsastusseurojen jäsenille mahdollisuuden tilata näytöslippuja vuoden suurimpaan kansainväliseen ratsastustapahtumaan, Helsinki International Horse Show 2018:iin, jäsenetuhintaan.

Etuhinta koskee vain erillisiä näytöslippuja Pe II- näytöksestä alkaen, ei lippupaketteja tai lasten 3-9 v lippuja. Hinnat saat näkyville klikkaamalla kuvan isommaksi. Tilaus tehdään tänä vuonna itse sähköisellä tilauslomakkeella. Jos haluat tilata itsellesi lippuja, toimi seuraavasti:

• Ilmoita seuran yhteyshenkilölle – Kirsti Baston, kirsti.baston@philips.com tai 040-1585311 - että haluat tilauslomakelinkin. Ilmoita myös sähköpostiosoite, johon linkki lähetetään. Tilauslomakkeeseen on merkitty keltaisella lippujen alennushinta. Samaan tilaukseen voit lisätä myös muitakin kuin alennuslippuja.

• Tee tilauksesi 3.10. klo 18.00 mennessä, jotta liput saadaan toimitettua tilaajille ennen HIHS- viikonloppua. Seuran yhteyshenkilö ilmoittaa seuran koko lipputilausmäärän HIHS:in toimistoon 3.10 kesikyöllä.

• HUOMAA! Tilaus tulee tehdä itse sähköisellä tilauslomakkeella. Tekstiviestillä tai sähköpostilla yhteyshenkilölle tehdyt tilaukset eivät ole mahdollisia! Seuran yhteyshenkilö näkee järjestelmästä tehtyjen lipputilausten määrän, ja tämän perusteella ilmoitetaan toteutuuko 10 lipun minimimäärä.

• Maksa lipputilauksesi Lounais-Espoon Ratsastajat ry:n tilille FI50 2291 1800 0053 83 viimeistään 10.10.2018. Merkitse viestikenttään nimesi ja HIHS 2018. Tarkasta tilaamasi lipun hinta oheisesta taulukosta. (Saat hinnat kunnolla näkyville klikkaamalla kuvan isommaksi!)

• Tilauksen vähimmäiskoko on 10 lippua. Mikäli 10 lipun tilausta ei saada kokoon, sähköinen tilausjärjestelmä lähettää sinulle sähköpostiviestin jossa ilmoitetaan ryhmätilauksissa jäämisestä vajaaksi ja tarjotaan tilalle normaalihintaisia lippuja. Maksa lipputilaus vasta 4.10. jälkeen.

• Kun liput on toimitettu seuralle, julkaistaan seuran nettisivuilla ja Facebook-syötteessä ohjeet lippujen noutamisesta Espoonlahden Ratsastuskoulun toimistosta. Saat tilaamasi lipun esittämällä maksutositteen.

• HUOMAA ETTÄ TILAUS ON SITOVA! Tilaamalla lipun sitoudut myös maksamaan sen.
• Lipun hintaan sisältyy ilmainen käsiohjelma, jonka saat HIHS:in infopisteestä esittämällä lippusi, sekä mahdollisuus ostaa HIHS Collection- tuotteita alennettuun hintaan (alennus 10%).