Hallitus tiedottaa 3-2019

9.9.2019

LERrin hallitus on taas kokoustanut ja haluamme tiedottaa jäsenistöä seuraavista asioita:

Syksyllä tulossa seuraavat kilpailut:

22.9. estekilpailut

5.10. koulukilpailut

17.11. Sökö Grand Prix

14.-15.12. Joulukilpailut, pikkujoulut ja seuran syyskokous (aikataulu tarkentuu)

Lähdemme yhdessä Helsinki Horse Showhun ja osallistumme Hyvässä seurassa -kampanjaan! Järjestämme yhteisen tapahtuman perjantain avajaisnäytökseen. Seuran jäsenet saavat kampanjaan kuuluvan 20 % alennuksen ja lisäksi päätettiin, että seura maksaa lippuhinnasta osuuden niin, että omakustannushinnaksi jää 35 euroa. Muut kuin Lounais-Espoon ratsastajien edustajat voivat hyödyntää 20 % alennuksen, mutta ei lisäalennusta. Ilmoittautumislista ja lisätietoa julkistetaan sosiaalisessa mediassa, tallin seinällä sekä LERrin nettisivuilla.