Lounais-Espoon ratsastajat ry

on Espoon Soukassa Espoonlahden ratsastuskoulun yhteydessä toimiva ratsastusseura, joka on perustettu vuonna 1978. Neljä vuotta aiemmin toimintansa aloittanut ratsastuskoulu loi puitteet oman seuran perustamiselle. Aiemmin L-erriläiset olivat edustaneet muun muassa Tapiolan ratsastajia.

Lounais-Espoon ratsastajien päämääränä on nuorisotyön ja kilpailujen järjestämisen ohella tuottaa kilparatsastajia kansalliselle tasolle yhdessä Espoonlahden ratsastuskoulun kanssa. Seura osallistuu aktiivisesti ratsastuskoulun toimintaan järjestämällä merkkisuorituksia, kilpailuja ja valmennuksia sekä tukemalla motivoituneita ja lahjakkaita ratsastajia monella tasolla.

Liity jäseneksi

Lounais-Espoon Ratsastajat ry (L-ER) on Suomen Ratsastajainliiton (SRL) jäsenseura. L-ER:n ja SRL:n jäsenenä saat jäsenetuna alennusta Espoonlahden ratsastuskoulun kausikorteista, tapaturmavakuutuksen, sähköisen jäsenkortin ja Hippos-lehden, joka ilmestyy noin 8 kertaa vuodessa. Lisäksi voit osallistua mm. seuramme kilpailuihin, valmennuksiin, kerhoihin, juhliin ja merkkisuorituksiin.

SRL vakuuttaa jäsenensä Pohjola Vakuutuksen tapaturmavakuutuksella. Lisätietoa löydät osoitteesta www.ratsastus.fi. Voit myös ottaa vapaaehtoisen lisävakuutuksen.

Lisätietoa liittymisestä ja L-ER:n jäsenyydestä löydät täältä. Jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä pyydämme sinua ottamaan yhteyttä sähköpostitse jäsensihteeri Elsa Juutiseen, elsa.juutinen@gmail.com (saat vastauksen viestiisi 7 vuorokauden kuluessa). Muissa seura-asioissa sinua auttavat puheenjohtaja Mette Jensen ja sihteeri Jonna Pelanti.

SRL:n Jäsenhuone on oma sähköinen jäsenkorttisi.