Seuran jäsenmaksut 2022

4.1.2022

SRL on lähettänyt alle olevan viestin kaikille jäsenille, muistathan maksaa jäsenmaksusi:

Vuodenvaihde lähenee ja uusi jäsenkausi alkaa pian. Muistithan, että saat maksettua ratsastusseurasi jäsenmaksun kätevästi liiton sivuilta löytyvän Jäsenhuoneen kautta heti ensi viikon alusta. Tarkista aina seura ja jäsenlaji ennen maksua.

Jäsenhuoneeseen kirjautuminen edellyttää, että sinulla on jäsenrekisteriin tallennettu sähköpostiosoite, jota ei ole tallennettu rekisteriin muille kuin sinulle. Mikäli osoite puuttuu, olethan ystävällisesti yhteydessä oman seurasi jäsensihteeriin.

Maksamalla jäsenmaksusi verkko-ostona viikon 1/2022 aikana seurasi säästää jäsenmaksulaskun postituskulun. Myös luonto kiittää!

Lisäksi arvomme kaikkien 3.-9.1.2022 jäsenmaksunsa Jäsenhuoneen verkko-oston kautta maksaneiden kesken viisi käsintehtyä numeroitua SRL100 design-lasivatia (arvo á 70 €).

Maksut päivittyvät jäsenrekisteriin pienellä viiveellä, ja on mahdollista, että joistain lähempänä postituspäivää jo Jäsenhuoneen kautta maksetuista jäsenyyksistä lähtee myös paperilasku. Jäsenmaksusi tilan voit aina tarkistaa Jäsenhuoneesta.