Jäsenmaksujen maksaminen vuonna 2021

5.1.2021

Tiedoksi jäsenlaskuihin liittyen Suomen Ratsastajainliiton tiedote:
"Uudet jäsenmaksulaskut on nyt luotu, ja ne on mahdollista maksaa jäsenhuoneessa. Arvomme 10.1. mennessä jäsenhuoneen kautta laskunsa maksaneiden kesken Back On Trackin turvakypärän, jonka arvo on 239 € 🤩 - kannattaa siis olla nopea, näin seurasi säästää myös laskujen postikuluissa. Heti maksun jälkeen pääset käyttämään jäsenhuoneen koko sisältöä.
Maksamattomien laskujen postitus alkaa 11.1.
Jäsenhuoneeseen tästä: https://oma.ratsastus.fi"

Ja päivitys 5.1. iltapäivällä:  "Jokainen lasku muodostuu jäsenhuoneeseen ja lähtee sitten myös 11.1. alkaen paperiversiona postitse niille, jotka eivät ole maksaneet laskuaan jäsenhuoneen kautta. Seurojen kannatusjäsenten laskut eivät tule jäsenhuoneeseen, koska heillä ei ole mitään liiton etuja. Heidän laskunsa postitetaan kuten ennenkin."

Mutta huomioikaa, että Jäsenhuoneessa on joku ongelma ja kirjautuminen sinne takkuaa tällä hetkellä. Aiempina vuosina LERrin jäseninä olleiden sähköpostisoitteet on järjestelmässä, mutta siltikään salasanan palautus ei toimi. Kokeilkaa rauhassa uudestaan myöhemmin. Ne, jotka eivät maksa jäsenhuoneen kanssa saavat jäsenlaskut 11.1. jälkeen postitse. Uusien, vuonna 2021 LERriin liittyvien kannattaa suosiolla odottaa paperilaskua.