Hallitus tiedottaa 9-2021

15.9.2021

Syksy on tullut ja hallitus on keskustellut loppuvuoden suunnitelmista. Viime kokouksessa jaettiin mm. hallituksen sisällä vastuita kilpailujen järjestämiseksi. Lokakuussa on tavoitteena järjestää harjoituskilpailut tuttuun tapaan esteillä sekä jäsenten toiveesta myös kouluratsastuksessa. Joten silmät auki kun kilpailukutsut julkaistaan!

Kevätkokouksessa aloitettu sääntömuutos tuodaan toiseen käsittelyyn seuran syyskokoukseen. Ehdotus yhdistyssääntöjen päivittämisestä löytyy kevätkokouksen kutsusta.

Hallinnollisten asioiden lisäksi puhuttiin mm. seuravaatteista ja kesän onnistuneen joogatuokion inspiroimina pohdittiin mahdollisuuksia uusiin vastaaviin tapahtumiin. Eli kannattaa syksylläkin olla kuulolla ja seurata seuran tiedottamista!

Terveisin, L-ER Hallitus 2021