Hallitus tiedottaa 1-2021

7.1.2021

L-ER:n hallitus vuodelle 2021 järjestäytyi loppiaisiltana!

LOUNAIS-ESPOON RATSASTAJAT RY, Hallitus 2021:

Mette Jensen, puheenjohtaja

Saara Rantapuu-Kivelä, varapuheenjohtaja, rahastonhoitaja

Jonna Pelanti, sihteeri

Elsa Juutinen, jäsensihteeri

Christine Colerus, juniorivastaava

Veera Lampi, tiedottaja

Amanda Tamminen, hallituksen jäsen

Minna Lantto, varajäsen, somevastaava

Riikka Raitio, varajäsen

Vanhat konkarit toivottivat uudet innokkaat hallituslaiset lämpimästi tervetulleeksi järjestäytymiskokouksessa. Vuoden ensimmäisessä kokouksessa käytiin läpi käytäntöjä ja perehdytysasioita, jaettiin vastuualueita ja keskusteltiin tavoitteista ja toiveista vuoden 2021 toiminnalle.

Hallituslaisista ja hallituksen eri rooleista ja vastuista on pian tulossa esittelyt seuran sosiaalisen median kanaviin, joihin löydät linkit mm. tuolta sivun alareunasta, tervetuloa seuraamaan!

Lisäksi seuran jäsenistölle on luotu oma Facebook-ryhmä, jonka kautta halutaan mahdollistaa paremmat yhteydenpitomahdollisuudet koko jäsenistölle. Ryhmän löydät nimellä "L-ER:n jäsenryhmä" ja vastaamalla liittymiskysymykseen pääset mukaan mahtavaan porukkaan! Ryhmässä voit esimerkiksi jakaa mielenkiintoisia tapahtumavinkkejä, keskustella silmiäavaavista artikkeleista, myydä ja ostaa varusteita, kysyä seuraa ratsasreissulle, jakaa onnistumisia samanhenkisten ihmisten kanssa tai vain muuten vaan jutella mukavia heppajuttuja.

Tästä on hyvä lähteä viime vuoden opeilla toiveikkaana uuteen vuoteen.

Terveisin, L-ER Hallitus 2021